.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استحکام پوست آن را جوانتر و شاداب تر نشان می دهد و یکی از موارد مهمی است که افراد در سنین مختلف به دنبال راه حل آن هستند.

کرم سفت کننده پوست بدن Gatio 100ml محصولی با کیفیت و فوق العاده تحت لیسانس شرکت ایتالیایی Gatio "GATIEAU" است که توسط شرکت ایران زمین بازار (BIZ) به عنوان یکی از محصولات بیز و از سایت مستر بیز ایت به بازار عرضه شده است. فروخته شده است.

شلی و شلی پوست تاثیر بسزایی در پیری زودرس دارد. اگر می‌خواهید جوان‌تر از سن خود به نظر برسید یا یکی از افراد زیر هستید، می‌توانید با کمک این محصول منحصربه‌فرد جوان‌تر به نظر برسید و شلی و شلی پوست شما برای Always Fix نیز کاملاً ایمن خواهد بود.

افرادی که دچار افتادگی پوست و افتادگی ناشی از افزایش سن در نواحی مختلف بدن مانند: بازو، ران، گردن و صورت هستند.
زنانی که پس از بارداری دارای پوست شل در ناحیه شکم و سینه هستند.
زنان و مردانی که به دلیل کاهش وزن مکرر پوست شل داشته اند.
افرادی که به دنبال پوستی سفت تر و شاداب تر هستند.
در این مقاله به طور کامل به بررسی عملکردها، مواد موثره و فواید کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو می پردازیم پس با ما همراه باشید.

قیمت کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو بیز

ویژگی ها و مواد موثر در کرم سفت کننده گاتیو بیز
دسترسی سریع برای مشاهده محتوا
کرم بدن سفت کننده گاتیو برای استفاده روزانه و استفاده در نواحی مختلف بدن مناسب است.

این محصول در لوله های 100 میلی لیتری با بسته شدن محکم طراحی شده است که از هرگونه گرد و غبار، آلودگی و ترکیب آن با کرم جلوگیری می کند. این کرم دارای برچسب استاندارد و در بسته بندی ساده و قابل حمل می باشد.

خاصیت لیفتینگ این محصول به دلیل وجود ماده ای به نام اسید هیالورونیک است که از ترکیب یک ماده شیمیایی آلی و یک هیدروکربن به وجود می آید.

این ماده به طور طبیعی در ماتریکس بیرونی سلول ها و بافت های بدن تولید می شود و ضمن اینکه می تواند اساس بافت همبند پوست را تشکیل دهد و رطوبت زیادی را جذب کند، به زیبایی و طراوت پوست کمک می کند. .

با افزایش سن، تولید اسید هیالورونیک کاهش می یابد و افراد در این زمان شاهد شل شدن و افتادگی پوست خواهند بود.

زمانی که افراد مختلف احساس می کنند که به دلیل افزایش سن، استعمال دخانیات، چاقی، کاهش وزن مکرر و غیره، پوستشان مانند گذشته سفت نیست، می توانند از کرم های لیفت کننده پوست مخصوص برندهای معتبر استفاده کنند.

یکی از محصولات لیفتینگ فوق العاده و منحصربفرد که در استفاده از آن هیچ عارضه ای نداشته و یکی از پرفروش ترین محصولات پوست و زیبایی به حساب می آید کرم سفت کننده گاتیو است.

این محصول دارای ترکیبات موثر بسیاری است که در زیر به آنها اشاره می شود:

ویتامین سی
عصاره جلبک و پلانکتون
پپتیدهای مختلف
اسید هیالورونیک
روغن جوجوبا
رتینوئیدها
کره شی

قیمت کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو بیز

 

قیمت کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو در اقای بیز
از عوامل مهم در تهیه محصولات آرایشی به صورت آنلاین، توجه به قیمت و تناسب کیفیت و نرخ تعیین شده آن‌ها است.

برای خرید کرم سفت کننده گاتیو کافیست وارد سایت آقای بیز شده و محصول مورد نظرخود را انتخاب نمایید. پس از تعیین تعداد و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، سفارش شما به آسانی ثبت می‌شود و محصول مورد نظر از طریق پست در اسرع وقت برای شما ارسال می‌گردد.

فروشگاه اینترنتی ما برای ایجاد آرامش خاطر شما عزیزان، امکان تماس با مشاورین و همچنین پیگیری سفارشات از طریق کد رهگیری را فراهم کرده است.

همچنین محصولات فروشگاه و برندهای عرضه شده در آن دارای نشان استاندارد و سیب سلامت هستند که مشتریان با خاطری آسوده می‌توانند از آنها استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

چشم ها نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارند. وجود انواع تیرگی و چین و چروک در این ناحیه علاوه بر تاثیرات فراوانی که بر زیبایی افراد می گذارد، می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

بسیاری از زنان در سنین مختلف از کرم های دور چشم برای محافظت و کاهش چین و چروک زیر چشم استفاده می کنند.

گاتیو یکی از بهترین و معروف ترین برندهای آرایشی و بهداشتی در ایران است که محصولات آرایشی و بهداشتی درجه یک تولید می کند. یکی از محصولات این برند محبوب در کاهش چین و چروک و رفع سیاهی دور چشم بسیار موثر است.

به لطف ترکیبات ویژه به کار رفته در این کرم، چین و چروک و لکه های تیره دور چشم به میزان قابل توجهی از بین رفته و به مرور زمان پوست لطیف و حساس این ناحیه تقویت می شود. علاوه بر این، این کرم با آبرسانی به پوست زیر چشم از خشکی و ترک خوردن آن جلوگیری می کند.

در این مقاله از فروشگاه مستر بیز سعی کرده ایم هر آنچه که باید در مورد کرم ضد چروک دور چشم Gatio 20ml بدانید را به شما معرفی کنیم. ما را با یک محصول تجاری دیگر همراهی کنید.

قیمت کرم دور چشم Gatio ضد چروک و سیاهی دور چشم

کرم دور چشم ضد چین و چروک و سیاهی دور چشم Gatio 20 میلی لیتر
دسترسی سریع برای مشاهده محتوا
پپتید، سرامید، مرطوب کننده، ویتامین C، مقدار کمی لایه بردار پوست، کافئین و غیره. از جمله مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم Gatio هستند.

مواد انحصاری به کار رفته در تهیه این کرم گاتیو با حفظ و تامین رطوبت پوست، رفع خشکی دور چشم و نرم و مرطوب شدن پوست این ناحیه، چین و چروک و لکه های تیره دور چشم را تا حد زیادی کاهش داده است. بودن

از آنجایی که رگ های خونی زیادی در ناحیه زیر چشم وجود دارد، کافئین موجود در این کرم با گشاد کردن رگ های این ناحیه نقش مهمی در کاهش تیرگی و از بین بردن سیاهی دور چشم دارد.

پپتیدها یا پپتیدها؛ در واقع پروتئین های بسیار کوچکی متشکل از دو یا چند اسید آمینه هستند که به دلیل نقش مهمی که در تشکیل کلاژن دارند منجر به سفت شدن و روشن شدن تیرگی پوست می شوند.

به طور طبیعی در بدن هر فردی پپتید وجود دارد، اما با افزایش سن، میزان تولید کلاژن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و پوست به تدریج شل می شود. پپتیدها با تحریک کلاژن سازی و آبرسانی به پوست از ایجاد چین و چروک در این ناحیه جلوگیری می کنند.

سرامیدها در کنار سایر مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم Gatio هستند که به دلیل خاصیت آبرسانی استثنایی در کاهش چین و چروک و حفظ رطوبت اطراف چشم بسیار موثر هستند.

قیمت کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو

 

قیمت کرم دور چشم رفع سیاهی گاتیو در فروشگاه آقای بیز
این روزها فروشگاه‌های متعددی وجود دارند که در عرصه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند، فروشگاه آقای بیز با ارائه محصولات با کیفیت و اصل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فعال و محبوب در حوزه فروش محصولات بهداشتی در ایران است.

تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه شده در این فروشگاه از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو در بسته‌بندی تیوپی 20 میلی‌لیتری جهت استفاده آسان، در فروشگاه آقای بیز عرضه و قابل سفارش است.

جهت تهیه کرم دور چشم گاتیو 20 میل می‌توانید با کارشناسان و مشاورین ما در فروشگاه آقای بیز تماس گرفته و پس از کسب راهنمایی و مشاوره‌های لازم محصول مورد نظر خود را به راحتی از طریق سایت ما فروشگاه تهیه و خریداری نمایید.

برای دور ماندن از سواستفاده افراد سودجو و فرصت طلب، امکان تماس با مشاورین را برای شما فراهم کرده‌ایم؛ قبل از ثبت سفارش می‌توانید با شماره‌های موجود در فروشگاه تماس گرفته و هر سوال یا نگرانی در رابطه با این محصول دارید را با ما در میان بگذارید و از مشاوره رایگان تیم ما بهره‌مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

بدون شک پوست زیبا و سالم نیاز به مراقبت خاصی دارد. وجود جای زخم یا جوش روی صورت می تواند برای اکثر افراد به خصوص خانم ها مشکلی بسیار آزاردهنده باشد.

اگر به دنبال یک کرم عالی برای ترمیم و از بین بردن جای جوش و جای زخم خود هستید، کرم ترمیم کننده گاتیو که یکی از پرفروش ترین محصولات برند گاتیو می باشد، می تواند در مستر بیز انتخابی عالی برای شما باشد.

کرم ترمیم کننده گاتیو برای افرادی که پس از عمل های زیبایی بهبود می یابند مناسب است و برای التیام و بهبود جای جوش، آکنه، سوختگی و ترمیم زخم مناسب است.

کرم ترمیم کننده 40 میلی لیتری گاتیو از جمله محصولاتی است که به لطف ترکیبات منحصر به فرد خود توانسته است جوش ها و زخم های پوستی را از بین برده و ترمیم کند، التهاب پوست را بهبود بخشد، از عفونت های ناشی از زخم ها جلوگیری کند و درد و تورم محل زخم را تسکین دهد. بسیاری از زنان

لطفا با ما همراه باشید تا این کرم بی نظیر گاتیو را به شما معرفی کنیم.

خرید کرم ریکاوری گاتیو بیز

کرم بازسازی کننده "GATIEAU".
دسترسی سریع برای مشاهده محتوا
از آنجایی که ترمیم پوست به سادگی امکان پذیر نیست، استفاده از کرم ترمیم کننده گاتیو به دلیل اثربخشی استثنایی می تواند روند ترمیم پوست را تسریع بخشد.

پپتید و سرامید که ترکیبات اصلی کرم ترمیم کننده گیتیو هستند در درمان و بهبود اسکارهای آکنه و تسریع روند بهبودی پوست بسیار مفید هستند.

در بدن انسان دو ماده پپتید و سرامید به طور طبیعی وجود دارد، اما استفاده موضعی از آنها باعث بهبود و بهبود سریعتر می شود.

در ساختار این کرم از مواد ضد التهابی و ضد قارچی استفاده شده که درد و التهاب را تسکین می دهد.

سرامیدها با تامین رطوبت پوست از خشک شدن پوست جلوگیری می کنند و یک مرطوب کننده عالی برای پوست محسوب می شوند. این ماده چربی پوست را حفظ کرده و آن را شاداب و جوان می کند. از دیگر خواص فوق العاده سرامیدها می توان به تسکین التهابات پوستی اشاره کرد.

پپتید استفاده شده در تهیه کرم ریکاوری گاتیو در کلاژن سازی پوست موثر بوده و روند پیری را کند می کند.

خرید کرم ترمیم کننده گاتیو بیز

قیمت کرم ترمیم کننده گاتیو در وبسایت آقای بیز
تمامی محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند، دارای بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشند تا شما عزیزان با خیال آسوده محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایید.

جهت آگاهی از قیمت محصولات آقای بیز و خرید کرم ترمیم کننده گاتیو می‌توانید، با کارشناسان ما در این فروشگاه تماس بگیرید و پس از کسب راهنمایی و مشاوره‌های لازم محصول مورد نظر خود را از طریق مراجعه به وبسایت فروشگاه تهیه و خریداری نمایید.

کرم ترمیم کننده گاتیو یکی از بهترین محصولات برند گاتیو ساخت ایران است که فرمولاسیون ساخت مواد تحت لیسانس کشور ایتالیا می‌باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

وجود لکه ها و تیرگی در قسمت های مختلف پوست بدن مانند: تیره شدن ناحیه بیکینی، تیره شدن مچ پا و آرنج، تیره شدن بدن بعد از رفع موهای زائد و... یکی از نگرانی های رایج در بین خانم هاست. و برخی از مردان که باعث ایجاد احساس ناخوشایند و کاهش عزت نفس می شود.

کرم بدن روشن کننده 150 میلی لیتری گاتیو یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات فروشگاه مستر است. بیز که با فرمول ملایم و منحصربفرد خود جوش های سرسیاه و لکه ها را در مدت زمان خاص استفاده به خوبی از بین می برد.

از مزایای این کرم می توان به رفع نقاط سیاه پوست، آبرسانی پوست، شفاف سازی و ... اشاره کرد که فروشگاه ما با ارائه این کرم با بهترین قیمت و مناسب ترین بسته بندی رضایت و راحتی مشتری را تضمین می کند.

منتظر بررسی تخصصی کرم گاتیو از دکتر بیز باشید.

خرید کرم بدن روشن کننده گاتیو

کرم روشن کننده بدن Gatio 150 میلی لیتر
دسترسی سریع برای مشاهده محتوا
کرم گاتیو با فرمول نرم و مرطوب کنندگی عالی خود تاثیر بسزایی بر لکه های پوستی و قرمزی نقاط مختلف بدن دارد. این کرم یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات مستر بیز قابل استفاده و کاربردی برای خانم ها و آقایان در هر سنی می باشد.

ترکیب لیپوویت حاوی ویتامین های c، a و e به همراه هنتو وایت AF موجود در این کرم باعث کاهش لک، رفع جوش های سرسیاه و جلوگیری از ایجاد لکه های پیری می شود.

این محصول با اثر بر روی سلول های پوست و تقویت آنها باعث می شود که رنگدانه های سلولی که در اثر افزایش سن، آفتاب سوختگی، برخی لک های مادرزادی و ... سیاه و تیره شده اند، بهبود یافته و بازسازی شوند و به حالت اولیه برگردند.

دلایل استفاده از کرم روشن کننده بدن گاتیئو
یکی از دغدغه های افراد که وجود آن منجر به کاهش عزت نفس و دوری از جامعه می شود، سیاهی پوست یا وجود لکه های روی پوست است. درمان نکردن این مشکل و رفع نکردن آن با روش های خاص باعث تشدید این احساسات و در مواردی افزایش لک و تیرگی می شود.

یکی از کرم های مفید در بین محصولات آرایشی و بهداشتی که تاثیر بسزایی در کاهش لک ها و جوش های سرسیاه دارد، کرم روشن کننده بدن برند گاتیو است. این کرم نگرانی ها و نگرانی های عزیزان را که مربوط به برنزه شدن بدن است، آبرسانی و آبرسانی عالی پوست، تقویت رنگدانه ها و کاهش تیرگی نواحی بدن را کاملا برطرف می کند.

یکی از دلایل دیگری که باعث تمایل بسیاری از افراد به استفاده از این کرم می شود حجم مناسب آن است. حجم 150 میلی لیتری این محصول دوره درمان را کوتاه می کند تا افراد به خوبی تاثیر آن را احساس کنند. قیمت مناسب کرم روشن کننده گاتیو باعث افزایش تقاضا و سفارش این محصول شده است.

خرید کرم روشن کننده بدن گاتیو

قیمت کرم روشن‌کننده بدن گاتیو در فروشگاه آقای بیز
فروشگاه آقای بیز کرم روشن کننده برند گاتیو را در بهترین کیفیت که مطابق با کیفیت جهانی است در اختیار متقاضیان این محصول پرطرفدار قرار می‌دهد.

قیمت این محصول در فروشگاه آقای بیز تقریبا 9 دلار است که با توجه به نوسانات بازار ممکن است تغییرات اندکی نیز داشته باشد.

برای تهیه این محصول می‌توانید از طریق این صفحه سفارش خود را ثبت و نهایی کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌های موجود در وبسایت تماس گرفته و سفارش خود را از طریق تیم پاسخگویی وبسایت انجام دهید



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

امروزه به دلیل گرم شدن زمین، بدن آب و رطوبت بیشتری از دست می دهد. در چنین شرایطی پوست سریعتر خشک می شود و عوارضی مانند چین و چروک ظاهر می شود.

چین و چروک ها در سنین مختلف بسته به نوع و وضعیت پوست ظاهر می شوند. سریع ترین و مطمئن ترین راه برای کاهش یا از بین بردن چین و چروک، استفاده از یک محصول ضد چروک خوب مانند GATIEAU است.

کرم ضد چین و چروک صورت 40 میل گاتیو سرشار از مواد مغذی و ترکیبات موثری است که خطوط و چین و چروک های پوست را از بین می برد و همچنین آن را مرطوب می کند از جمله مزایای این محصول فوق العاده است. کرم های گاتیو برای پوست بسیار توصیه می شود.

صورت ضد چروک گاتیو برای خانم ها و آقایان مناسب است و عمدتا برای افراد بالای 30 سال استفاده می شود.

هموطنان عزیز می توانند کرم ضد چروک GATIEAU 40mil را از طریق فروشگاه بزرگ مستر سفارش و خرید کنند.

با ما همراه باشید تا درباره ضد چروک گاتیو بیشتر بدانید.

خرید کرم ضد چروک صورت گاتیو

ویژگی ها و ترکیبات کرم ضد چروک صورت گاتیو
کرم ضد چروک صورت گاتیو فرمولی منحصربفرد دارد که باعث می شود در کمترین زمان ممکن اولین نشانه های عمل آن بر روی پوست ظاهر شود. برند GATIEAU یکی از پیشتازان صنعت مراقبت و زیبایی آرایشی است که از بهترین مواد اولیه و مواد اولیه برای ارائه محصولات با کیفیت به بازار استفاده می کند.

تاثیرات فوق العاده ای که کرم ضد چروک گاتیو بر روی کاربران خود می گذارد، افراد را به این سوال وا می دارد که این محصول از چه موادی ساخته شده است؟

ترکیبات مورد استفاده در ضد چروک گاتیو عبارتند از:

اسیدهای هیدروکسی (آلفا، بتا و پلی هیدروکسی اسیدها)
سرامید
پپتید
ویتامین C و E
رتینول ویتامین A (از مشتقات ویتامین A است)
کوآنزیم Q-10
نیاسینامید (ترکیبی از آنتی اکسیدان ها)
کرم ضد چروک صورت گاتیو از تمامی مواد ذکر شده تشکیل شده است اما مواد اصلی آن پپتید و سرامید می باشد.

پپتید توسط پوست انسان و سرامید نیز توسط بدن تولید می شود. با گذشت زمان، با افزایش سن، میزان پپتید و سرامید کاهش می یابد و چین و چروک روی پوست ظاهر می شود.

برای به تاخیر انداختن یا جلوگیری از این امر بهترین و موثرترین کار استفاده از کرم ضد چروک است.

خرید کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو

قیمت کرم ضد چین چروک صورت گاتیو در فروشگاه آقای بیز
کرم ضد چین و چروک گاتیو 40 میل تحت لیسانس کشور ایتالیا است. در برخی موارد کرم ضد چروک گاتیو را با قیمت بسیار پایینی نسبت به قیمت واقعی آن ارائه می‌دهند. در چنین مواقعی باید کاملا هشیار باشید زیرا احتمال تقلبی بودن آن بسیار زیاد است.

فروشگاه اینترنتی بیز عرضه کننده محصولات اصل و با کیفیت برند گاتیو در زمینه مراقبتی و زیبایی می‌باشد.

محصول ضدچروک گاتیو با توجه به مواد مغذی سرشار و همچنین حجم بالای آن از قیمت بسیار مناسبی در وبسایت بیز برخوردار است.

شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر کرم ضد چروک قوی گاتیو را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت (7 دلار) از فروشگاه آقای بیز خریداری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

افزایش سن و ایجاد چین و چروک روی پوست به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد جامعه مدرن تبدیل شده است. یکی از بهترین راه ها برای رفع این مشکل استفاده از سرم صورت گاتیو 30 میلی لیتری است.

آلودگی هوا، افزایش سن، تغییرات هورمونی در بدن و ... از جمله مواردی است که باعث می شود پوست صورت خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد و به مرور زمان دچار افتادگی یا پیری زودرس شود. یکی از بهترین راه های پیشگیری از این عارضه استفاده از سرم لیفتینگ گاتیو است.

این محصول تمامی مواد مغذی پوست را تامین می کند و در مدت کوتاهی ۱ تا ۲ ماهه چین و چروک های پوست را کاهش می دهد و با استفاده طولانی مدت آن را به کلی از بین می برد.

از مزایای استفاده از این کرم فوق العاده می توان به ترمیم بافت پوست، آبرسانی قوی به لایه پوست و ... اشاره کرد. استفاده از این محصول پوستی روشن، کشیده، خوش فرم و شاداب را برای شما به ارمغان می آورد که خودسازی واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. اعتماد به نفس.

محصولات گاتیو با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در مستر بیز مشتریان عزیز موجود می باشد.

با ما همراه باشید تا همه چیزهایی را که باید در مورد سرم فوق العاده لیفتینگ گاتیو بدانید را به شما معرفی کنیم.

سرم لیفتینگ صورت گاتیو 30 میل

سرم لیفتینگ صورت "GATIEAU" 30 میلی لیتر
دسترسی سریع برای مشاهده محتوا
ترکیبات سرم لیفتینگ گیتیو شامل هیالورونیک اسید، پپتید و سرامید است. اسید هیالورونیک یکی از اجزای اصلی سرم لیفتینگ صورت Gative است.

این ماده به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود و در حفظ رطوبت و خاصیت ارتجاعی پوست بسیار موثر است. اما با بالا رفتن سن و پیری پوست این ماده در بدن انسان تا حد زیادی کاهش می یابد.

با پیر شدن پوست و کاهش کلاژن، صورت خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و خشک و چروکیده می شود.

اسید هیالورونیک با آبرسانی عمیق به سطح پوست و ترمیم بافت های آسیب دیده به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند تا پوست نرم تر و درخشان تر شود.

سرم لیفتینگ صورت گاتیو سرشار از اسید هیالورونیک است که باعث از بین رفتن چین و چروک صورت تا حد زیادی می شود.

این ماده نقش مهمی در جوانسازی و سفت شدن سطح پوست دارد و از چین و چروک های تقلیدی جلوگیری می کند.

سرم ليفتينگ صورت گاتیو 30mil

قیمت سرم لیفتینگ صورت گاتیو 30 میلی‌لیتر
گاتیو یکی از برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی ساخت ایران است که از کیفیت بسیار بالا و مطلوبی برخوردار است و این روزها توانسته است، توجه بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب نماید.

در فروشگاه اینترنتی اقای بیز امکان تهیه سرم لیفتینگ صورت گاتیو در حجم 30میلی لیتری مقدور می‌باشد.

از آنجایی که کیفیت و اصل بودن لوازم ارایشی و بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. لذا تهیه این محصولات از فروشگاه‌های معتبر لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

فروشگاه اقای بیز یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه عرضه محصولات ارایشی و بهداشتی است. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه جهت رفاه حال مشتریان عزیز دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی هستند.

جهت تهیه این محصول بی‌نظیر می‌توانید با کارشناسان و مشاورین ما در این فروشگاه تماس بگیرید و پس از کسب راهنمایی و مشاوره‌های لازم، با مراجعه به سایت فروشگاه به راحتی تهیه و خریداری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

کرم های تخصصی با برند GATIEAU دارای لیسانس ایتالیا می باشند که شرکت دکتر بیز مناسب PH پوست ایرانی آن ها را تولید و تولید کرده است.

این محصولات کاملا اورجینال هستند و با کیفیت بسیار خوب خود در دراز مدت هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی کنند. کرم دور چشم Gatio، ترمیم کننده، سرم لیفتینگ، سفید کننده بدن و غیره. از سری کرم برند گاتیو هستند.

یکی دیگر از نکات مثبت کرم های برند گاتیو در مستر بیز قیمت مناسب همراه با کیفیت بسیار بالا است. قیمت محصولات بسیار مقرون به صرفه می باشد و همه شما همراهان عزیز می توانید با توجه به نیاز خود نمونه های کرم گاتیو را تهیه نمایید.

با ما همراه باشید تا تمامی نکات مربوط به کرم های گاتیو را یاد بگیرید.

خرید کرم گاتو

مزایای استفاده از کرم های گاتیو
کرم های گاتیو با فرمول تخصصی و پیشرفته خود به راحتی می توانند جایگزین نمونه های مشابه در بازار شوند.

بسته به نوع کرم گاتیو که استفاده می کنید، در مدت زمان بسیار کوتاهی متوجه تغییراتی در پوست خود خواهید شد.

کرم های تخصصی گاتیو حاوی پپتیدها و سرامیدهایی هستند که چین و چروک ها را از بین می برند و پوست را جوان می کنند. این کرم ها مخصوصا با PH مناسب برای پوست ایرانی ساخته شده اند که نسبت به سایر کرم ها تاثیر چشمگیرتری دارند.

از دیگر مزایای کرم های برند Gatieau به چند نمونه اشاره کرده ایم.

مراقبت از پوست
قیمت بسیار مناسب و به صرفه
رفع چین و چروک و سیاهی دور چشم
لیفت و صاف کننده صورت

خرید کرم گاتیو

قیمت دسته بندی کرم‌های تخصصی گاتیو در وبسایت آقای بیز
کرم‌های GATIEAU با دسته بندی متنوعی که دارند از جمله بهترین کرم‌های تخصصی شناخته شده در چند سال اخیر هستند که خوشبختانه با مناسب ترین قیمت توسط فروشگاه آقای بیز ارائه می‌شوند.

ما در فروشگاه آقای بیز با داشتن نمایندگی مستقیم از کمپانی دکتر بیز، کرم‌های تخصصی گاتیوی اصلی را با مناسب ترین قیمت فراهم کرده‌ایم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کرم‌های تخصصی گاتیو از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب می تواند در حفظ زیبایی و طراوت پوست بسیار موثر باشد. در این میان انتخاب یک برند معتبر و قابل اعتماد می تواند نقش مهمی در تضمین سلامت پوست داشته باشد.

طراحی و تولید محصولات بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید محصولات "GATIEAU" این برند را به یکی از برندهای شناخته شده و مطرح در زمینه عرضه تمامی محصولات تبدیل کرده است. انواع محصولات آرایشی و بهداشتی.

فروشگاه مستر بیز با داشتن نمایندگی انحصاری محصولات گاتیو با بهترین کیفیت و قیمت بازار توانسته است به میزان بالایی از رضایت مشتریان دست یابد. تا مشتریان محترم با آرامش محصولات مورد نظر خود را از این نمایندگی سفارش دهند.
در این مقاله به بررسی و معرفی کامل محصولات برند گاتیو می پردازیم تا شما را در خریدی مطمئن و عالی همراهی کنیم. پس لطفا تا آخر با ما باشید.

محصولات با نام تجاری "GATIEAU" Biz
فرمول محصولات گاتیو بیز تحت لیسانس ایتالیا می باشد که ساخت و تولید ایران می باشد. این برند یکی از محبوب ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است.

این برند در تولید محصولات خود از کیفیت بسیار بالایی بهره مند بوده و تمامی محصولات آن دارای نشان اصالت و کیفیت کالا می باشند. تمامی این محصولات با استفاده از تکنولوژی روز طراحی و تولید می شوند.

ارائه محصولات با کیفیت و موثر از این برند، آن را به یکی از پرفروش ترین ها در بازار تبدیل کرده و رضایت مشتریان بالایی را به همراه دارد.

این محصولات شامل انواع محصولات زیبایی و مراقبت از پوست می باشد که در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر آنها می پردازیم.


قیمت محصولات برند گاتیو در فروشگاه آقای بیز
تمامی محصولات گاتیو عرضه شده در فروشگاه آقای بیز با استفاده از به روزترین تکنولوژی ساخته و تولید می‌شوند.

قیمت محصولات در این فروشگاه با توجه نوع محصول و تعداد سفارش مشتریان تعیین و مشخص می‌شود.

محبوبیت و کیفیت بالای محصولات گاتیو موجب شده است که این روزها سایت‌های مختلفی با عرضه نمونه‌های فیک و تقلبی این محصولات با قیمت بالاتر قصد در جلب نظر مشتریان را داشته باشند.

با عناوین مختلفی از قبیل محصولات آلمانی ، سویسی و .. قصد فریب افراد را دارند و این در حالی است که این محصولات تماما تحت فرمولاسیون ایتالیا است که در ایران ساخته و تولید می‌شوند. از این رو ضرورت تهیه این محصولات از فروشگاهی معتبر لازم و ضروری به نظر می رسد.

جهت تهیه و خرید محصولات گاتیو بیز می‌توانید به فروشگاه آقای بیز مراجعه نمایید و در ازای پرداخت مبلغی بسیار مناسب، کالایی کاملا با کیفیت را دریافت نمائید.

شما عزیزان می‌توانید از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی «aghayebiz.com» و تماس با مشاورین این فروشگاه پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از سلامت و کیفیت کالا محصول مورد نظر خود را تهیه وخریداری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

محصولات لاکچری کوین با فرمول منحصربفرد و کارایی بالا توانستند در بین برندهای محبوب در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست قرار بگیرند.
محصولات لوکس کوین شامل 2 دسته محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی می باشد. در ادامه به بررسی اجمالی و معرفی کامل این محصولات می پردازیم.

پر فروش ترین محصولات لاکچری کوین
برند آرایشی و بهداشتی لوکس کوین دارای مجوز فرانسه، تولید و ارسال در ایران می باشد. روی بسته بندی محصولات سکه لوکس عبارت Made in A.F.Z نوشته شده است که به معنی ساخت منطقه آزاد اروند ارس است.
فروشگاه مستر بیز "aghayebiz.com" همواره رضایت مشتری را یکی از اولویت های خود دانسته است. به همین دلیل از بهترین مواد اولیه برای تولید محصولات خود استفاده می کند.
محصولات مراقبت لوکس کوین
محصولات لوکس مراقبت از پوست کوین عبارتند از: کرم روز و شب، سرم دور چشم، سرم طلایی آبرسان، سرم لایه بردار، سرم ویتامین A و سرم کلاژن.

در اینجا به طور مختصر در مورد سرم سکه لوکس و کرم سکه لوکس توضیح می دهیم.

کرم روز لاکچری کوین: روشن کننده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. استفاده طولانی مدت از این کرم منجر به از بین رفتن چین و چروک های سطح پوست می شود و با تحریک ساخت کلاژن و الاستین تاثیر بسزایی در صافی و سفت شدن پوست دارد.

کرم شب لاکچری کوین: این کرم علاوه بر جوانسازی و شادابی پوست از بروز لک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این، به دلیل وجود مواد مغذی زیادی که در تولید آن استفاده می شود، با تحریک تولید کلاژن الاستین، پوست را ترمیم، صاف و سفت می کند. برای نتیجه سریعتر و بهتر، لازم است از کرم روز لاکچری کوئین همراه با کرم شب استفاده مداوم از لاکچری کوین استفاده کنید.

سرم کافئین لاکچری دور چشم کوین : این محصول مخصوص پوست دور چشم است و تیرگی و پف دور چشم را کاهش می دهد. همچنین به عنوان یک ترمیم کننده عالی پوست اطراف چشم در نظر گرفته می شود.

سرم طلایی مرطوب کننده پوست لاکچری کوین: در ترکیب این سرم از طلای 24 عیار استفاده شده است که پوست را مرطوب نگه می دارد. استفاده طولانی مدت از این سرم از بروز علائم پیری پوست جلوگیری کرده و باعث درخشندگی آن می شود.

سرم لایه بردار لاکچری کوین: استفاده از این سرم باعث پاکسازی عمیق پوست، بسته شدن منافذ و کنترل چربی می شود. از این محصول می توان برای از بین بردن جای جوش نیز استفاده کرد.

سرم ویتامین A: سرشار از مواد مغذی است که خطوط ریز را کاهش می دهد و به محو شدن لکه های صورت کمک می کند.

سرم کلاژن لاکچری کوین: استفاده از کلاژن در کنار سایر مواد خاص به کار رفته در ساخت و تهیه این محصول باعث شده تا نقش مهمی در کاهش چین و چروک و سفت شدن پوست داشته باشد. این سرم تیرگی و کدورت پوست را از بین می برد و خلوص و روشنی خاصی به آن می بخشد.
این سرم می تواند بافت حساس دور چشم را ترمیم کند و در جوانسازی و شادابی پوست این ناحیه بسیار موثر است. وجود کلاژن قوی در این سرم باعث تاخیر قابل توجهی در اثرات پیری پوست شده است.

قیمت محصولات لاکچری کوین در فروشگاه آقای بیز

خرید محصولات اصل لاکچری کوین و استفاده مداوم و منظم از آنها می‌تواند، تأثیرات چشم‌گیر و فوق‌العاده‌ای را بر روی پوست برجای بگذارد.
برای تهیه محصولات اصل لازم است که به فروشگاه‌های معتبر این برند مراجعه کنید. که از آن جمله می‌توان به فروشگاه آقای بیز اشاره کرد که با ارائه این محصولات با بهترین و مناسب‌ترین کیفیت و قیمت بازار توانسته است، حداکثر رضایتمندی مشتریان را در اختیار داشته باشد.
تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه اصل بوده و دارای نماد سیب سلامت می‌باشند تا با خیال آسوده محصول انتخابی خود را تهیه و خریداری نمایید.

قیمت محصولات لاکچری کوین Luxury coin با توجه به تعداد و نوع محصول انتخابی متغیر می‌باشد. در فروشگاه آقای بیز این محصولات در پک‌های ویژه‌ای ارائه می‌شوند تا مجموعه‌ای کامل را برای مراقبت از پوست و اثربخشی بیشتر در اختیار مشتریان خود قرار ‌دهند.
شما عزیزان می‌توانید جهت خرید محصولات لاکچری کوین اصل در تعداد دلخواه به وبسایت این فروشگاه مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

محصولات دکتر بیز حاصل شرکت ایرانی و بین المللی بیز می باشد. شرکت بیز توانسته است محصولات متنوع و مفید زیادی را در چندین صنعت مختلف تولید کند. دامنه تجاری این شرکت روز به روز در حال گسترش است و توانسته است مشتریان و علاقه مندان زیادی را در بازارهای داخلی و بین المللی به دست آورد.

محصولات ایران بیز کاملا ارگانیک و سلامت محور هستند و همین امر باعث شده تا بسیاری از افراد برای درمان بسیاری از بیماری ها محصولات بیز را در اولویت قرار دهند. از محبوب ترین محصولات دکتر بیز می توان به قهوه غنی شده با قارچ گانودرما لوسیدوم، انواع شامپوهای تخصصی سر و بدن حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم، صابون دست و صورت حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم، سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه دوم قهوه برنج اشاره کرد. ذکر سبوس از چندین غلات، کیک و بیسکویت، خرما و عسل، انواع دمنوش های لاغری، انواع پودر نبات با طعم های مختلف، انواع خرما و ... تمامی این محصولات با قیمت مناسب از نمایندگی های مجاز موجود می باشد.

معرفی محصولات دکتر بیز
شرکت زمین بازاریابان ایران با برند دکتر بیز فعالیت می کند. در واقع بیز مخفف ایرانیان تجار است. دفتر این شرکت در تهران می باشد اما محصولات بیز بازاریاب در سراسر ایران و جهان توزیع می شود. محصولات دکتر بیز در صنایع مختلف آرایشی، بهداشتی، غذایی، ساعت و نساجی می باشد اما تمرکز اصلی این شرکت بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی است.

مختصری در مورد شرکت Biz
شرکت بیز در سال 1369 با هدف تولید محصولات باکیفیت ایرانی در شاخه های طب سنتی و گیاهان دارویی فعالیت خود را آغاز کرد. آنچه این شرکت را از سایر رقبا متمایز می کند روش فروش است. شرکت ایرانیان زمین بازار از روش جدیدی در فروش محصولات به نام NETWORK MARKETING استفاده می کند که برای شرایط کنونی جامعه بسیار موثر است.

محصولات ایران بیز کاملا سالم و ارگانیک بوده و در فرآیند تولید آنها از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا استفاده می شود. برخی از محصولات این شرکت منحصر به فرد و منحصر به فرد هستند. قهوه گانودرما که شاید با نام آن آشنا باشید، محصولی وارداتی است و تا کنون هیچ کارخانه ای در ایران شرایط تولید و فرآوری آن را نداشته است. اما به لطف شرکت بیز امکان تولید و عرضه قهوه گانودرما در این شرکت فراهم شد. شرکت بیز با این محصول گام مهمی در جهت زندگی سالم برداشت و به ارتقای سلامت مردم کمک کرد.

محصولات شرکت بیز
محصولات دکتر بیز که با برند دکتر بیز تولید می شوند در سه دسته اصلی قرار می گیرند:

محصولات بهداشتی و محصولات نانوسان که شامل انواع شامپو، عطر، آماده سازی و پاک کننده می باشد.

· محصولات غذایی و غذاهای بهداشتی که شامل انواع کنسروها، روغن های خوراکی و انواع چای می باشد.

· انواع منسوجات اعم از ملحفه و حوله.

برای تهیه محصولات بیز بازار از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می شود. متخصصان طب سنتی و اساتید دانشگاه با دانش بالا محصولاتی را طراحی و تولید می کنند. تمامی محصولات بیز دارای استانداردها و گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی می باشند. مشتری می تواند به راحتی کیفیت کالا را از مراجع ذیصلاح بررسی کند.

قیمت محصولات دکتر بیزدر فروشگاه آقای بیز

قطعا یکی از مهمترین دلایلی که باعث رونق فروش و محبوبیت محصولات دکتر بیز شده است، قیمت مقرون به صرفه محصولات است. محصولات بیز بازاریابی منحصر به فردی دارند. قیمت مناسب در کنار بازاریابی شبکه ای کمک کرد تا در مدت زمان کمی حجم زیادی از افراد با محصولات این مجموعه آشنا شوند و اقدام به خرید کنند. قیمت این محصولات بر اساس فاکتور اصلی که همان ترکیبات محصول است تعیین می شود. نگه داشتن قیمت در سطح مناسب و گسترش تولیدات باعث شده تا این شرکت همچنان در بخش فروش و جذب مشتری موفق عمل کند.

بیشتر محصولات بیز عملکرد چند گانه دارند و خرید آن ها مقرون به صرفه است. به طور مثال محصولات بهداشتی نانو را می توانید برای موقعیت های مختلف استفاده کنید. یا اینکه پک های لاغری علاوه بر کاهش وزن به کاهش کلسترول، کاهش استرس و … کمک می کنند. در نتیجه شما با پرداخت مبلغ مناسبی به چندین کارایی مختلف دست پیدا می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی